modname = ckeditör
2.2 CC Pirinç Mini Buhar Motoru Modeli MUSA ile CDI Ateşleyici Tek Silindirli Dizel Motor Modeli Hassas CNC İşleme
Belirleme:
Adı: Tek Silindirli Dizel Motor Modeli
Malzeme: alüminyum alaşım / pirinç (seçeneklerde iki malzeme)
Yakıt: Benzin
10 ithal yüksek hızlı rulmanlı hassas CNC işleme.
Deplasman %20 arttı, yüksek karbonlu çelik ısıl işlem krank mili.
Kompozit malzeme piston halkası, çift yağ iğnesi hassas karbüratör.
Nakliye listesi:
Motor modeli * 1
Baz * 1
Ateşleyici*1
Pil kutusu*1
Anahtarı * 1
Not: Farklı üretim partileri nedeniyle, tabanın rengi değişebilir.Biz anlayabiliyorum umuyoruz
Ürün Parametreleri:
Başlangıç yöntemi: manuel başlangıç / elektrikli matkap başlangıç
Ürün boyutu: 150 * 120 * 120mm
Ateşleme yöntemi: CDI darbe ateşleme
Ürün ağırlığı: bakır 780g / alüminyum 520g
Buji tipi: 1/4-32 dişli ME8 buji
Yağlama yöntemi: karışık yağ sıçramalı yağlama
Ürün formu: bitmiş ürünün RTR versiyonu
Deplasman: 2.2 cc
Yakıt tipi: 92 # veya üzeri benzin veya gazyağı (metanol kullanırken, OS F özel brülör ile değiştirilmesi önerilir)
Silindir çapı: 14.8 mm
İnme: 12.8 mm Yağ tipi: 2 T yağ
Hız: 1500-12000rpm
Başlangıç gücü: pil / 14500 saat pil * 2 (CDI gereksinimlerine göre)
Soğutma yöntemi: evaporatif su soğutma
Kayış kasnağı çıkış özellikleri: 2-2.2 mm O-ring kullanılabilir tel çapı
Motoru çalıştırmadan önce hazırlanacak şeyler:
l) %5 veya daha fazla nitrometan içeren benzin/kerosen/metanol yakıtı
2) Elektrikli matkap
3) İki zamanlı özel motor yağı
4) Küçük oluklu tornavida, 1.3 mm/1.5 mm/2.0 mm altıgen anahtar
5) Pil (CDI güç kaynağı gereksinimlerine tabi No. 5 pil veya 14500 lityum pil ve RCEXL markası CDI (yüksek voltajlı paket) için de kullanılabilir)
Motoru Çalıştır:
1) Kendi gerekli eşyalarınızı getirin, motor su deposuna %80 su ekleyin ve yakıt deposuna %60 karışık yakıt ekleyin (hırsızlık döneminde benzinli motor yağı oranı 3:1, hırsızlık sonrası 4:1).
2) Yakıtın karbüratöre girmesine izin vermek için volanı diğer elinizle saat yönünün tersine çevirirken emme manifoldu kapağını çıkarın ve karbüratör portunu parmağınızla bloke edin.
3) Ardından karbüratörü %40 - %50'ye açın ve CDI açılacaktır.Başlangıç çubuğunu kelepçelemek için elektrikli bir matkap kullanın ve saat yönünün tersine başlamak için volanın orta deliğine yerleştirin.
Tedbirler:
1) Ön yan kapaktaki üst çubuk ile valf gövdesi arasındaki temas yüzeyinin 0,1-0,15 mm mesafede bırakılması gerekir.
2) Çalıştırırken motor aşırı ısınmamalıdır, bu nedenle su deposuna soğutma suyu eklediğinizden ve çalıştırmadan önce belirli miktarda su bulundurduğunuzdan emin olun.
3) Uzun süreli yağsız yakıt çalışması da motorun aşırı ısınmasına neden olarak aşırı ısındıktan sonra motorun yeniden başlatılmasını zorlaştırabilir.Başlamadan önce sıcaklık düşene kadar bekleyin.
4) - Benzinin yalıtkan bir sıvı olması nedeniyle silindirin taşması, bujinin silindirin içinde çalışmamasına ve motorun dışındaki buji kapağına aktarılmasına neden olarak yanma olasılığına neden olabilir.salon.
5) Mekanik sürtünme, yağlama eksikliğinden en çok korkan şeydir, bu nedenle arka kapağı düzensiz açın ve çeşitli parçalara yağlama yağı veya motor yağı (araba yağı) ekleyin.
6) Benzin veya gazyağı kullanırken, yakıt iğnesinin konumu farklıdır ve yakıt değiştirilirken yeniden ayarlanması gerekir.Metanol kullanırken, CDI ateşlemesine gerek yoktur, OS F brülörünü değiştirin.
[xlmodel]-[özel] - [53673
[xlmodel] - [fotoğraf] - [0000]
SKU: d57815